Längtar alltid till fjällen.Läser hellre fjällkartor än ser på teve.Vandrar ibland med sällskap, ibland ensam i både fjäll och skog. Tycker alldeles förmycket om att vandra för att avstå om medvandrare saknas.
Tillhör Hillebergfalangen.
På senare åt har jag rest till Australien och Nya Zeeland några gånger

Användarnamn: BrittMarie

Intressen: Klättring, Friluftsmat, Expeditioner, Vandring, Långfärdscykling, Turskidåkning, Litteratur, Navigering, Mountainbike, Multisport, Bär & svamp, Orientering, Paddling

Värstingföredrag på Köldknäppen

I går var jag på friluftsmässa i Bodafors. Trevligt som vanligt, god mat och gott kokekaffe, mycket prylar, lagom mycket folk så man kommer åt att titta, klämma, prova och prata. Ett och annat fick föja med hem, till exempel en liten Lundahagsryggsäck i precis lagom cyklatilljobbetstorlek.

Något annat som fick följa med hem är minnet av Anneli Westers föredrag. Hon utlovade ett ovanligt sådant i sin blogg här inför mässan och det är bara att hålla med.