Rockar livet i Annelistyle.

Användarnamn: Anneli

Anneli föreläser Göteborg 21 augusti - välkomna!

Anneli Wester föreläser i Göteborg 21 augusti. Jag delar frikostigt med mig av mina tankeknep och ger er konkreta redskap och nycklar som skapar möjligheter och verklig förändring också i ert liv med början direkt under föreläsningen!

Y E A H !
Vi tar en föreläsning till!

Göteborg 21 augusti
Kom och låt er inspireras!!

L I F E R U L E S !
Med hjälp av glädje, självdistans och total nakenhet delar jag med mig av min starka livsresa på ett sätt så det är omöjligt att inte beröras – från sexuella övergrepp i uppväxten som ledde till att jag skadade mig själv, vanvård i psykiatrin i sju år som ledde till att jag brände upp mina fingrar och till slut hängde mig – till juristexamen, maraton och vasalopp, 70 länder och magiska världsrekord på topparna i Himalaya och slutligen till att lita på mänskligheten och kärlek igen.

Jag delar frikostigt med mig av mina tankeknep hur jag har lyckats och som går att tillämpa i det egna livet omedelbart - all kraft ligger i livet själv tillgängligt för alla att börja använda – jag ger er konkreta redskap, knep och nycklar som skapar möjligheter och verklig förändring också i ert liv med början direkt under föreläsningen!

T I D E R
17.30 Öppnar. Biljetter börjar säljas.
18.00 – 20.30 Jag föreläser om min livsresa och delar med mig av mina mentala knep.
20.30 Frågor, torka tårar och massa kramar!
21.00 Gå hem full av nya möjligheter!

P L A T S
Herrgårdsgatan 2, Göteborg.
I de fantastiska lokalerna i Örgryte församlingshem två hållplatser från Liseberg och Svenska mässan.
Gratis parkering på gatorna eller utanför Örgryte Nya kyrka. Spårvagn 5, Bäckeliden eller Korsvägen.

P R I S
345 kr vid förbokning, senast 18 augusti.
395 kr på plats, i mån av plats.

B O K A
För att garanteras plats och lägre pris!
Vi gör det enkelt!

1. Skicka sms till 073-84 62 752, ange namn och antal platser.
2. Du får betalningsinformation samt en kod som hjälper mig identifiera din betalning.
3. Du betalar och anger din kod och ditt namn – klart!

Du får ett bekräftelse på att jag fått din betalning och på föreläsningen finns ditt namn på en lista.

F Ö R E T A G
Säg bara till så får ni en faktura! Glöm inte ange fakturaadress.

F R I B I L J E T T E R
Ni som har fribiljetter till öppna föreläsningar från sponsgrejs mm - de gäller! Boka för att vara garanterad plats!
Samarbetspartners - hör av er så har jag ett antal biljetter till er så klart - kram!

Ö V R I G T
Från 13 år.
80 platser. Reservation, kan komma att ställas in vid färre än 30 bokade platser.
Frågor - Mejl liferules2012@gmail.com eller telefon 073-84 62 752

K Ä R L E K !
Hjälp gärna till att sprida!! Bjud in alla ni känner och ta med alla på jobbet och hela gatan!

K R A M !
Tack, kram och varmt välkomna!
Anneli

A N N E L I ?
För er som undrar vem jag är - här är en artikel om min min story i magasinet Filter. Varning, det är mycket starkt!

F A C E B O O K E V E N T
Här är en länk till föreläsningen som event på Facebook.

SYRIA will rise again! Del 3

Anneli Wester åker tillbaka syriska gränsen för att hjälpa till med de syriska flyktingarna.

Gömde ju alldeles bort att göra klart det här! Här kommer del 3 från syriska gränsen tidigare i år. Skulle åkt dit igen häromveckan, biljett var köpt och allt, men var tvungen att ställa in. Nästa vecka blir det en sväng tillbaka till Nepal. Men här är tredje del en av resan till syriska gränsen tidigare i år. Jag är i Reyhanli precis vid syriska gränsen, vid den gränsövergång där flest flyktingar lämnat Syrien.

Jag gör som de andra delarna, lägger in mina Facebookinlägg och bilder. Välkomna att följa mig där, länk längst ner i inlägget. Det är lite mer live-känsla och väldigt mycket mer respons och liv där.

Här är del 1 och här del 2 för er som vill ta det från början.

SYRIA will rise again! Del 2

Den turk-syriska gränsstationen precis utanför stan är om jag förstått det rätt den gränsstation där flest flyktingar tagit sig ut ur Syrien. De flesta tar sig vidare. En del stannar här. Startar ett nytt liv.

SYRIA will rise again! Del 1

Anneli Wester åker tillbaka syriska gränsen och bloggar på plats!

Packar. Minipackning. Det blev inte ens 5 kilo. Och hälften behöver jag egentligen inte. Funderar på att köra micropackning och slänga ut den halvan.