Rockar livet i Annelistyle.

Användarnamn: Anneli

Nepal, here I come again – PACKNING

Nu bär det av till Nepal igen, ska även till Turkiet och flyktinglägren vid Syriska gränsen - här är vad jag tar med mig i packningsväg!

Tänkte jag kör light den här gången. Bara handbagage. Lite kruxigt med tanke på så olika ställen. Kläderna ska funka till så olika grejs. Finstyle. Leva utomhus-style. Hänga hemma och må bra-style. Småkallt- och regnigt-style. Stekhett-style.

Blir inte all in lightweight, kunde ju ta packpåse istället för necessären men äh, det behövs inte och jag gillar den. Lite prio på gillastyle också.

En Annelis favoritpryl - äggkartongsliggunderlag

Månadens favvopryl - Annelis favoritfriluftsprylar - äggkartongsliggunderlag.

Sen blir jag hypernervös av att det ska gå sönder – och det gör det stup i ett vad jag förstått på mina tältgrannar genom åren. Och jag vill kunna tappa kniven i tältet och ops, tappade stegjärnen och olala, nä nä, lugnt och snällt i mitt tält, där kan man tappa prylarna hej vilt.