Min blogg handlar om allt som har med friluftsliv att göra. Det lär bli mestadels om fiske men även lite olika projekt, foto samt lättpackning.

Gillar uteliv på alla sätt och vis och är alltid nyfiken på nya upplevelser. Ägnar en hel del utetid i min hängmatta. Gillar all typ av vandring men Muddus är en personlig favorit.

Har egen webshop där jag säljer bl.a paracord.
www.paracordshop.se

Användarnamn: peter1969

Intressen: Expeditioner, Fiske, Vandring, Turskidåkning, Litteratur, Navigering, Bär & svamp, Paddling, Foto, Sover gärna i hängmattan. Gillar att elda.

Suck!

I morgon bär det av till Laggträsket för vinter-SKAHO.

Men varken vädergudarna eller dom andra gudarna ler direkt mot oss.

Den kokongsovande tokstollen LIVE till helgen!

På Peter´s Utsida kan du följa med i ett hängmatteprojekt, till helgen tar han emot besök i Laggträsket, gratis kaffe utlovas!

Så för er som aldrig sett den kokongsovande tokstollen LIVE så finns det nu en ypperlig möjlighet att göra det.

-33,6 i hängmattan, sov som ett barn!

Sov i hängmattan i natt och hade som lägst -33,6 grader!

Jag trodde inte att det var möjligt att sova så gott som jag gjorde när det var så kallt men vaknade väldigt förvånad efter ungefär 6,5 timmes sovande nu på morgonen.