MF & MFE har rensnålen monterad på univeralvektyget. Persiennlins stump mellan pumpen och universalverktyget. Klarare nu?päeng;342000 sa:Jag hängde nog inte riktigt med på det där om persiennlinan. Vad har du den til?
//J
MF & MFE har rensnålen monterad på univeralvektyget. Persiennlins stump mellan pumpen och universalverktyget. Klarare nu?päeng;342000 sa:Jag hängde nog inte riktigt med på det där om persiennlinan. Vad har du den til?
MF & MFE har rensnålen monterad på univeralvektyget. Persiennlins stump mellan pumpen och universalverktyget. Klarare nu?
//J
MF & MFE har rensnålen monterad på univeralvektyget. Persiennlins stump mellan pumpen och universalverktyget. Klarare nu?
//J
Kan jag ha pumpen monterad i bränsleflaskan under hela färden, eller kan den skadas på något sätt? Eller läcker den kanske? (Omnifuel)
HåkanF
Jag tycker att det flammar upp aningen okontrollerat just när man öppnar kranen. Instruktionen säger att man ska släppa på bensin i 2 sekunder till förvärmning. Kan detta minskas? Vad blir egentligen effekten om man släpper på för lite? Det kommer kanske inget pysande... Och? Hur lång tid bör jag vänta innan nästa försök?
HåkanF
Efter kontakt med Primus: Visst hade du rätt Skattletaren!Jag använder det runda vindskyddet med hål i som en reflektor.
Innan du fäller ut benen på ditt kök så veckla ut det runda skyddet och trä alla tre benen igenom hålet, nu kan du fälla ut benen ( det kan ta emot lite) och nu har du fått en reflektor som ser ut att inte gå att ta bort.