Här finns vandringar jag gjort i Sverige. Jag bor i Stockholm och vandrar gärna i de svenska fjällen.

Jag älskar fjällen och försöker fjällvandra regelbundet. Mina fötter gillar obanat...pga Mortons neurom.

Användarnamn: Totteman

Intressen: Friluftsmat, Expeditioner, Vandring, Långfärdscykling, Turskidåkning, Långfärdsskridsko, Litteratur, Navigering, Mountainbike, Multisport, Bär & svamp, Orientering, Allt som tar tid och utmanar...

Pyramiderna, Issjödalen och Vålådalens fjällstation

Natten vid Lunndörrsstugan var skön. Det var en lång dags vandring, och bastun med tillhörande bad var precis vad jag behövde.

Morgonen var strålande och jag hade som vanligt inte bråttom. Kängorna fick luftas och torka i solskenet.

Överraskande till Lunndörrsstugan

Jag tror inte att jag sade hela sanningen i det förra inlägget.

Jag ringde hem när jag var vid tältplatsen, och tänkte säga att jag ska bege mig hemåt. Tydligen var det väldigt olämpligt att åka hem, då det höll på att planeras för mitt födelsedagskalas.