Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Som pedagog är jag ut i ur och skur. Dessutom frusen om fötterna. Har tidigare köpt billiga sorters men som endå varit kalla. Behöver några varma och hållbara. Vilka stövlar rekommenderar ni?
Köp ett par yllefodrade Nokiastövlar och ha en tjocksocka i dessa, se till att köpa tillräckligt stora så att det finns utrymme för både en tjockare sula och tjocksockar, att du kan röra tårna och känna det luftigt är en god förutsättning för varma fötter.
Mina kalla fötter gillar Sorel! Har förfrusit tårna tidigare men jag klarar mig bra med de här https://www.xxl.se/sorel-super-trooper-xt-youth-vinterstovel-junior/p/1111931_2_style Har små fötter så jag kan ha juniorstrl men Sorel finns för vuxna med. Urtagbart foder, vattentäta, rejäl sula, bra plats för extrasockor... Står att de klara ner till -40grader men det har jag inte testat.
Bra pris just nu om du har ett varuhus i närheten...
Kan anta baserat på trådskaparens nic att du är kvinna. Om du inte har alltför stora fötter bör det finnas massor av barnvinterskor att köpa. Jag länkade till icefighter. Men det är möjligt att du kan ha barnmodellen Viking Frost fighter. Den är inte så dyr och stor i storlekarna.