En 22årig tjej som har myror i brallan och svårt att sitta still, ser det mesta som att det går att göra till ett äventyr och tycker det är otroligt roligt att lära känna nya människor.

Hallådär, här är en 24 årig pratglad, utåtriktad och energisk tjej som pluggat Vildmark & Äventyrsguide i Åre och numera är utbildad fjälledare & guide. Testar gärna mina egna gränser och har väldigt mycket myror i brallan så sitter helst inte still för länge innan jag hittar på något. Befinner mig i Jostedal på somrarna och just nu i Björkliden vintertid.

Sover hellre utomhus än inne.

Användarnamn: duracellkanin

Intressen: Alpinism, Klättring, Friluftsmat, Expeditioner, Vandring, Turskidåkning, Navigering, Mountainbike, Multisport, Paddling, Foto, Löpning, Utförsåkning, Resor

Sova ute på vintern

Nu har det börjat gå upp för mig att det är ett nytt år, det tar alltid några dagar in på det nya året innan jag hajar det så idag på jobbet när jag letade bland dokument och såg "sparad 10-01-2017" behövde jag fundera några sekunder. Det känns som att det kommer att bli ett äventyrligt år, på många sätt.

När allt vitt guld fallit på dagar jag jobbat har jag istället b.la stuckit iväg i pannlampans sken och tagit med mig vänner ut på deras premiärturer på turskidor vilket har varit otroligt roligt och mysigt. Det är något extra med att fara ut i pannlampans, tystnadens och mörkrets sken. Speciellt när stjärnorna väljer att titta fram eller om månen lyser extra starkt.