utrustning o utrustning

det är skoj o se vad kommer ut på marknaden i bland. men mycket är bara skräp eller sånt man inte behöver.
i dag får man nästan för sig att ha man inget nytt eller det senaste så klara man sig inte, fast det gör man ju. ju mer prylar som ska me ju tyngre blir det ju.
sedan är det att efter erfarenhet så får man ett mer koll på vad man behöver o inte behöver.
som att klara sig på det lilla men kunna göra mera turer.
kunskap är ju a och o i friluftsvärden ju.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag vill också bli sådär härligt bitter och självgod. Eller nej förresten, jag ångrar mig, det vill jag inte alls.

Cannonball

Gäst
Det var inget illa menat, men det är väl smartare att fortsätta på en befintlig tråd än att starta en ny?? De handlar ju om i princip samma saker.

det är skoj o se vad kommer ut på forumet i bland. men mycket är bara skräp eller sånt man inte behöver.
i dag får man nästan för sig att skriver man inget nytt eller i de senaste så klara man sig inte, fast det gör man ju. ju mer trådar som ska me ju tyngre blir det ju.
sedan är det att efter erfarenhet så får man ett mer koll på vad man behöver o inte behöver läsa.
som att klara sig på det lilla men kunna ha mer koll.
kunskap är ju a och o i forumvärden ju.

Fixade till det lite. ;)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips