Gitarr: Ännu ett skäl för UL!

...vad tycks om luftgitarr då? Än lättare och alltid till hands.
Själv skulle jag aldrig våga mig ut utan min beprövade luftgitarr.

/G.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hålligång i skogen!

marmotta; sa:
haskell; sa:
Jag har hittat ännu ett skäl att slimma packningen när man är ute: Man kan kosta på sig att ta med en gitarr! :)
Dessutom verkar gitarren gå att få ner i kajaken... :)

*vill ha* ;)

http://www.martinguitar.com/guitars/choosing/guitars.php?p=m&m=Steel String Backpacker Guitar

Verkar stor risk att du förväxlar den med paddeln

Det är väl litegrann av poängen liksom, om man tappar paddeln är det bara att greppa guran. Denna tingest är ännu ett skäl till att strippa sin utrustning på något annat viktigt -musiken går före allt!

Punkarn

Oops!

Ett sliderör, ett munspel och en efterbliven polare på banjo -det kan bli den sista färden, se upp i forsarna... ;)

Göra egen

Om man ta med sig strängar kan man ju alltid spänna upp dem på kajaken. Det borde bli en fin klanglåda.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips