Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tipsa mig om ställen med bra Safarikläder
- Trådstartare joa_bj
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Fjällräven har en hel del kläder som är gjorda för varmt klimat. Syntet med lite bomull i och kallas MT om jag intem inns helt fel. Vet att de används/har använts av någon som korsade Australien till fots.
Think outside the box!
Varför inte köpa kläderna på plats?
Safari kräver ju knappast något superhightech material. Ok, är du extrem i dina storlekar så kanske du inte vill chansa.
/Tor, som slet ut dyra Fjällrävenbyxor i Masai Mara julen 2004
Varför inte köpa kläderna på plats?
- Billigare!
- Lättare/mindre packning! Släng/ge bort när du åker hem.
Safari kräver ju knappast något superhightech material. Ok, är du extrem i dina storlekar så kanske du inte vill chansa.
/Tor, som slet ut dyra Fjällrävenbyxor i Masai Mara julen 2004
Snickarbyxor är utmärkta i värmen, luftar bra, skjortor fås lokalt i tunnt bra hellång modell, bredbrättade hattar ävenså lokalt. Lätta passande kängor kan vara ide att ta me...
Stöd den lokala handeln.....
//J
Stöd den lokala handeln.....
//J
Hejsan,
Kan tipsa om en kedja i Sydafrika som heter Cape Union Mart. Kolla in lite om utbud och även en butiksguide på: http://www.capeunionmart.co.za/
Importerade saker kostar något under svenska priser, lokal producerat är rejält billigare.
Med vänliga hälsningar,
Aina
PS. Jag har ingen koppling till butikerna mer än som tillfällig kund. DS.
Kan tipsa om en kedja i Sydafrika som heter Cape Union Mart. Kolla in lite om utbud och även en butiksguide på: http://www.capeunionmart.co.za/
Importerade saker kostar något under svenska priser, lokal producerat är rejält billigare.
Med vänliga hälsningar,
Aina
PS. Jag har ingen koppling till butikerna mer än som tillfällig kund. DS.
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg