Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Tack, haha det är sant 👍Ser bra ut. Kniven ska sitta fint, det är det viktigaste! Ingen lär se några småskavanker under vattnet![]()
Tack! Det var
Det var ett extra roligt projekt eftersom den används ”på riktigt”, så att säga. Inget bling-bling då, inteEn mycket fin slida, Jonas! Bra jobbat 😊.
Förstår. Då är man extra nöjd, när det funkar!!Tack! Det var
Det var ett extra roligt projekt eftersom den används ”på riktigt”, så att säga. Inget bling-bling då, inte
Tack! Det var
Det var ett extra roligt projekt eftersom den används ”på riktigt”, så att säga. Inget bling-bling då, inte
Bling bling är för suckers.
Det ska vara fungerande grejer. Är allergisk mot sk art knives
Ujujuj. Det är en skruvnit antar jag? Hur skruvar du sista biten, finns ju inget att få grepp om? Jag har såna här varianter, men redan där är det ju svårt att skruva tight utan att förstöra nitenHåller själv på att passa in längden på denna nit. Textured G10 är lite trixigt. Man får ju inte slipa på ytan..
Visa bilaga 36606
Ujujuj. Det är en skruvnit antar jag? Hur skruvar du sista biten, finns ju inget att få grepp om? Jag har såna här varianter, men redan där är det ju svårt att skruva tight utan att förstöra nitenVisa bilaga 36607
Det är en helt vanlig mässingsstav!
Aha! Det hade annars inte förvånat mig om du investerat i typ en manick som drar åt nitar medelst supermagnetism eller dylikt 😄Det är en helt vanlig mässingsstav!
Aha! Det hade annars inte förvånat mig om du investerat i typ en manick som drar åt nitar medelst supermagnetism eller dylikt 😄
Finns det en sådan så köper jag på en gång!!
Det blir bra med vanlig nit här. Tajt passform och en skåra mitt i niten längs omkretsen, sen låser epoxyn den kanon.
Men du har väl listat ut hur jag passar in längden?
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg