Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
OJ,oj ,vilken skönhet,mycket,mycket vacker kniv. VILL HA!![]()
Förstår dig. Säga vad man säga vill men den gamle Bob hade ögon för vackra linjer.
~Paul~
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
re
Så är det o Amen med det
Vackert.
Så är det o Amen med det
Kontrar med en annan Bark River, Custom Bowie 2009. Mässing och läderlameller, A2-stål. Bara man håller den i handen så känner man för att hugga ner ett träd
/M
Jäklar vilken fin Bowie, den ser smäcker ut. Hur lågnt blad är det.
Seved
Inte helt fulKontrar med en annan Bark River, Custom Bowie 2009. Mässing och läderlameller, A2-stål. Bara man håller den i handen så känner man för att hugga ner ett träd
/M
~Paul~
Snygg kniv, vad väger den buren?
re
Granna grejer.
Lite lik en randall mod 1 jag har .
Granna grejer.
Lite lik en randall mod 1 jag har .
Jo, den har klart en del gemensamt med Tor. Tittade lite på den innan köpet också, men den här kändes lite mer unik. Och jag är svag för den där lite traditionella looken som sagt, som nämndes ovan lite "Randall" kanske.
Kniven själv väger 600 gram rätt jämnt. Fodralet ca 150. Blir ungefär samma vikt som en vettig handyxa. Har dock inte hittills haft hjärta att använda den här kniven...
/M
Kniven själv väger 600 gram rätt jämnt. Fodralet ca 150. Blir ungefär samma vikt som en vettig handyxa. Har dock inte hittills haft hjärta att använda den här kniven...
/M
M a o en fin hyllvärmare.
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg