OK. Sorry.Jösses. Att ni två bara orkar.
Låt nu tråden återgå till vad den handlade om. Vad har ni för favoritknivar, pojkar och flickor?
Min senaste favorit måste vara en kniv med inbyggd LED-lampa
Sandvik 12C27 stål.
~Paul~
OK. Sorry.Jösses. Att ni två bara orkar.
Låt nu tråden återgå till vad den handlade om. Vad har ni för favoritknivar, pojkar och flickor?
Du pajar absolut ingenting Erik!nu bryts ämnet igen men denna tråd om knivar var så het så jag passar på att ställa en fråga, jag har funderat på att försöka slipa fram ett mindre fulltångeblad av lite 12c27 i ca 3 mm tjocklek, är det ett bra stål till såna blad tänkte mest tälja lite å göra upp eld med kniven. jag är nybörjare på att slipa fram blad så det är mer ett försök. mvh erik
ps. sorry för att jag pajar eran lista här
OK. Sorry.
Min senaste favorit måste vara en kniv med inbyggd LED-lampa.
Sandvik 12C27 stål.
~Paul~
Det finns en kille (segador) på Tradera som auktionerar ut dem med jämna mellanrum. Det var på det viset som jag fick tag i mina två. Knivarna tillverkas på licens i Polen.Var hittar man en LiteNife...? (och vad kostar de?)
/M
Var hittar man en LiteNife...? (och vad kostar de?)
/M
Inga problem. Hör av dig igen och berätta hur det gick!ok jag täknte försöka göra nått lite mindre typ som fällknivens wm1 eller vad den heter eller ja lite större men lite i det stuket med handtag av syntet och slida i kydex. ska kolla vad nordell har för stål. tack för tippset. mvh erik
Aaah, vad för något, om man får fråga?dePaul:
Jag har en beställning liggande hos honom just nu
//PW