Någon som testat T&P Pro Shell (ITAB)

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
T&p

Jag har handlat i många år från ITAB och aldrig blivit besviken. Ett lågbudgetalternativ som står sig.
Ta en skaljacka för 600 i stället för en för märkesjacka för5000. Den har förmodligen en lägre kvalite än märkesjackan men in 8 gånger lägre. Handla du.

Jag har just denna som du länkar till,tyckte den va mjukare och smidigare i materialet och även tyst när man rörsig.. är riktigt nöjd med stället!!!

Har även ett outback ställ som passar mer till vinter bruk...
Vad bra. Har du vägt jackan och byxan, kan du skriva upp positiva och negativa saker med stället?

Har inte nån tips om stället och har nyss fått upp ögonen från itab.
Måste säga att de har mkt prisvärda kläder.
Köpte en dunjacka (50/50 dun å fjädrar från tresspass å den höll mig varm och go hela vintern. 600 gav jag för den å den va den klart värd!

Nu förra veckan la ja en beställning på deras softshell jacka flex.. 350 kr e ju inte mkt pengar.

Personligen så vet jag att man får vad man betalar för men (som småbarnsfar :p så tycker jag inte att 4000 eller mer för en dun eller skaljacka gör de fasligt så mkt bättre... Å skulle jackan gå sönder har man råd å köpa en ny :)

Jag har handlat i många år från ITAB och aldrig blivit besviken. Ett lågbudgetalternativ som står sig.
Ta en skaljacka för 600 i stället för en för märkesjacka för5000. Den har förmodligen en lägre kvalite än märkesjackan men in 8 gånger lägre. Handla du.

T&P är väl ITABs egna märke, därför får du dessa svar.

Jo jag vet att T&P är ITABs eget märke, men jag frågade specifikt om ITABs Pro Shell plagg.

Jag vill inte vara någon party pooper, men jag tycker det är lite tråkigt när man tar bort fokus och börjar diskutera andra plagg.

Men nog snackat om detta nu.

Jag är fortfarande intresserad av Pro Shell :D

Var till itab och köpte Pro Shell jacka bara för att se va den går för.. återkommer efter helgens skogstripp om åsikter och första intryck..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips