jmicaelk; sa:Tja jag pratar mer engelska nu an Svenska, men jag hitter ej var jag sade att jag skickade via postforskott.
Läs om ditt första svar, Einstein.
jmicaelk; sa:postforskott
jmicaelk; sa:Tja jag pratar mer engelska nu an Svenska, men jag hitter ej var jag sade att jag skickade via postforskott.
öringen; sa:jmicaelk; sa:Tja jag pratar mer engelska nu an Svenska, men jag hitter ej var jag sade att jag skickade via postforskott.
Läs om ditt första svar, Einstein.
Lars_P; sa:Så för att sammanfatta:
Trådskaparen frågade om någon köpt grejer av kniv.micael. Det var det inte. Däremot tycker flera att man inte skall göra det eftersom websidan ser bedrägligt ut. Sedan svarar killen att han alls inte är nån skummis. Behandlad som en skummis blir han dock tycker jag. Varför? Jo för att hans annons bedömdes som skum, och då är helt plötsligt bevisbördan hans. Han kan givetvis bara förlora.
Äshc, vad hade jag med saken att göra? Nu kanske jag blir behandlad som en brännvinsdjävulsadvokat oxå... och det vill jag inte. Tycker att detta för övrigt är ett trevligt forum med goda toner. Låt det förbli så.
Lars_P; sa:Sedan svarar killen att han alls inte är nån skummis. Behandlad som en skummis blir han dock tycker jag. Varför? Jo för att hans annons bedömdes som skum, och då är helt plötsligt bevisbördan hans. Han kan givetvis bara förlora.