Någon som handlat från denna sida?

Så väldans hemsk sida, särskrivningar, stavfel och konstiga syftningar tillsammans med en amatörmässig layout.
Inte ens källarfirmenivå, köp inte något!
 
Re: Ej färdig

2004-06-16; sa:
Naturelover; sa:
Tänkte höra om någon beställt härifrån och vad ni tyckte: http://web.comhem.se/~u21704693/forsaljning.html

Var intresserad av någon Letherman kniv som han hade.

Om det är du själv som har sidan kan du väl se till att det inte är så många buggar på sidan.

Godmorgon.
NEJ fan det är INTE jag som äger denna sida och jag har själv märkt buggarna som funnits där väldigt länge(såg hans annons på blocket för sen ca 6-7 mån sedan och sidan verkar inte ha uppdaterats sen dess) Trodde först sidan var gammal när den buggade så pass mycket. Men det är alltså ingen som beställt därifrån... Kanske man får vara lite försiktig då..
 
Orginatorn till sidan heter enligt egen utsago Micael Kjellberg, Borlänge och lär uppehålla sig i San Fransico....
Men inget företagsnummer och ingen fysisk adress. Håller helt med Per att hos dylika handlar man inte..... Har själv gått på pumpen tre gånger, det blir ingen fjärde.
 
En webbshopp full med saknade sidor. Jotack jättebra. Håll er borta, är mitt råd. Men han har iallafall bilderna lagade på sin egen server (ett populärt trick är annars att direktlänka dem från någon seriös firma, man sparar sin egen bandbredd då)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.