Gissa position Stockholms län

Vi tar en bild från fikapaus under helgens promenad. Inte Stockholms stad, men väl Stockholms län.

Bilagor

• Utsidan1.jpg
    Utsidan1.jpg
    96.2 KB · Visningar: 254
Inte så många detaljer i den bilden som kan leda till rätt svar, men någonstans måste vi börja gissa.

Jag gör som jag brukar och utgår från Stockholm Läns smultronställe No1 Tyresta och gissar att ni kanske sitter vid Gammeldammen bredvid Årsjön?

Frågan är hur nära "inte långt från sanningen" är?

Borde rimligen vara någon av de närliggande vattnen i alla fall, men känner inte riktigt igen strandkanten. Bäver verkar finnas där, men de finns å andra sidan i flertalet av Tyrestas sjöar.

Men för att fortsätta gissa, Årsjöns södra del, mellan Sörmlandsleden och vedförrådet kanske?

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Rätt svar! Mörtsjön är det. Erkänner att det inte var en så bra bild, men I hastigheten var det vad jag hittade.

Då så seasteel, då var de din tur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips