Japp, samma här. Dessutom fanns bara biljetter fram till juli, så jag skulle kunna boka dit men inte hem...Nu det funkar om man söker biljett (till exempel Riksgräsen) på Juli 9 - men webbsidan och appen fel nar man gå till betalning. Sitta på telefon kö för 30 mins nu... hoppas alla kan boka nånting strax![]()
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Biljetter till fjällvärlden 2024
- Trådstartare GustavOh
- Start datum
Tips: använd SJ:s utmärkta chatt. Man kommer fram snabbare än på telefonen och de är bättre på att reda ut mer komplexa önskemål. Man kan sen spara konversationen med all info.
MEN svara "jag vill tala med en människa" först - de startar med en robot, men kopplar över till en levande funktionär efter den repliken 😈
MEN svara "jag vill tala med en människa" först - de startar med en robot, men kopplar över till en levande funktionär efter den repliken 😈
Senast ändrad:
Aktuellt
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Jag får "tekniskt fel" innan betalning på Vy:s hemsida. På SJ finns inte nattågen som tillgängliga ännu
Hej ! Ny här! Har tänkt åka till abisko v 25 men tyvärr ställer tågen till det. På Sjs sida finns fortfarande nattåget som preliminär, men på vy är det helt borttaget. Tror ni det finns någon chans eller ska man ge upp
Lite samma problem, via SJ finns inte nattåget ännu, via Vy funkar inget med SJ om man är student/STF rabatt. Tillägg för sovvagn funkar ibland men ger oftast "tekniskt fel"...Hej ! Ny här! Har tänkt åka till abisko v 25 men tyvärr ställer tågen till det. På Sjs sida finns fortfarande nattåget som preliminär, men på vy är det helt borttaget. Tror ni det finns någon chans eller ska man ge upp
Om jag skulle till Abisko så skulle jag överväga att flyga till Kiruna och sedan ta bussen som går från flygplatsen direkt till Abisko Turist. Jag har gjort det någon gång och det är himla smidigt. Kolla bara att bussen passar.
Tack för svaret! Jag avvaktar nog någon vecka till och håller hoppet uppe. Känns sådär att flyga för att njuta av naturen, 😞 verkligen tråkigt att det inte fungerar bättre med tågen!!Lite samma problem, via SJ finns inte nattåget ännu, via Vy funkar inget med SJ om man är student/STF rabatt. Tillägg för sovvagn funkar ibland men ger oftast "tekniskt fel"...
Om jag skulle till Abisko så skulle jag överväga att flyga till Kiruna och sedan ta bussen som går från flygplatsen direkt till Abisko Turist. Jag har gjort det någon gång och det är himla smidigt. Kolla bara att bussen passar.
Ja, enig, sorglig utveckling. Flyget har man kunnat boka månader tillbaka.Tack för svaret! Jag avvaktar nog någon vecka till och håller hoppet uppe. Känns sådär att flyga för att njuta av naturen, 😞 verkligen tråkigt att det inte fungerar bättre med tågen!!
Förra årets upplevelse: Förseningar, en restaurangvagn som hade stängt innan tåget kom till perrongen, likgiltig personal, många trasiga toaletter, 1h utlovad försening blev 4h.
Jag har låga förväntningar, resplusbiljett är ett måste.
Liknande trådar
- Svar
- 7
- Visningar
- 1 K
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg