Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eftersom annonsdiskussionen är lämnad åt sitt öde provar jag med en ny tråd.
Jag skulle vilja veta vad som ingår i betalt medlemskap. Vilka annonser slipper man och vilka blir kvar? Det står att man blir av med bannerannonser men vilka är det?
Samma här, inte ens vid sidan av forumtexten.
Bäst av allt, jag lägger med gott samvete mitt huvud på kudden och tänker att de som driver utsidan slipper jollra med med reklam och gnöltrådar pga mej. at driva en stor sajt gör inte med endast luft och glada tillrop. Om de sedan tjänar mer på reklam, må så vara men jag får tillbaka uppelvt värde för långt mer än 100kr/år så för mej är valet enkelt. Jag lägger hellre min tid på annat än att söka efter och konfigurera reklamfilter i webläsare.
Sidan som beskrev medlemsförmåner verkar ha försvunnit.
Jag blev precis betalande medlem just för att slippa reklamen.
Rekommenderas starkt - jag känner redan ett helt annat inre lugn och har ett lägre blodtryck än tidigare.
------Bäst av allt, jag lägger med gott samvete mitt huvud på kudden och tänker att de som driver utsidan slipper jollra med med reklam och gnöltrådar pga mej. at driva en stor sajt gör inte med endast luft och glada tillrop. Om de sedan tjänar mer på reklam, må så vara.......
Talar du inte lite emot dig själv nu ?
Om dom nu tjänar mera på reklam/klick än medlemskap så ger du dom ju egentligen en ekonomisk björntjänst när du betalar ?
Talar du inte lite emot dig själv nu ?
Om dom nu tjänar mera på reklam/klick än medlemskap så ger du dom ju egentligen en ekonomisk björntjänst när du betalar ?
Jo, så är det men jag gissar att de får väldigt lite för de som tittar och det verkar som att utsidan får få "köp-återbäring" då alla som skriver säger att det är orrelevant reklam för friluftsare.
Jag hoppas utsidan får in pengar nog för att drivas vidare och mitt bidrag blir med pengar.
Som redan skrivits så kan man dölja alla vanliga reklamytor och betalda artiklar. Det som inte kan döljas är om vi t.ex gör en tävling eller utlottning som sponsras av något företag och dylika samarbeten.
Känslan av att skida ut bland Svalbards till synes ändlösa glaciärer med en maximalt lastad pulka är svårslagen. Expeditionen sträckte sig över 600 ...
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer