Luta underlägget 5,75 grader borra två lämpliga hål föt dina brynstiftch vips har du din sliprigg. DIY fixar.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Hej alla knivfantaster!
Skulle behöva lite hjälp med namn på tillverkare av blad, samt slida och skaft på denna kniv.
Tycker mig ha sett markeringen RB ett antal gånger förut men kan inte minnas!
Skulle behöva lite hjälp med namn på tillverkare av blad, samt slida och skaft på denna kniv.
Bilagor
Bladet är från Kuorbevare Smide, tror jag. JL hittar jag inte, men kan vara bra att ha koll på denna sida med samiska knivmakare ändå för framtida bruk http://www.cultur.nu/knivar/signregister/reggade/Hej alla knivfantaster!
Tack Jonas!
Väldigt bra sida, kan inte hitta JL heller.
Antar att det är Runo Bergström som är tillverkaren av bladet. Kanske får höra av mig till honom och se vem som gömmer sig bakom initialerna JL.
Antar att det är Runo Bergström som är tillverkaren av bladet. Kanske får höra av mig till honom och se vem som gömmer sig bakom initialerna JL.
Tack Jonas!
Antar att det är Runo Bergström som är tillverkaren av bladet. Kanske får höra av mig till honom och se vem som gömmer sig bakom initialerna Lycka t
Lycka till! 👍Tack Jonas!
Funderar på att köpa en kniv 
www.tradera.com

Ichiro Hattori
Utropspris: 47000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-08-07 18:02:51. Köp & sälj begagnade & oanvända Köksknivar på Tradera.
Billigt ju!! 😄 Skön gubbe överlag om man läser hans textFunderar på att köpa en kniv
![]()
Ichiro Hattori
Utropspris: 47000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-08-07 18:02:51. Köp & sälj begagnade & oanvända Köksknivar på Tradera.www.tradera.com
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg