Jag tycker att det är mysigt där själv
Jag hoppas verkligen inte att jag dör härnäst... 😅
Jag har dock inga bilder från mina skåneturer tyvärr, så någon annan får äran att lägga in nästa bild.
Jag tycker att det är mysigt där själv
Oj då, ledsen för felstavningen. Det vore ju verkligen synd om du gick och dog. 🤗 Men om ingen tar nästa bild, så dör kanske tråden ut!?Jag tycker att det är mysigt där själv
Jag hoppas verkligen inte att jag dör härnäst... 😅
Jag har dock inga bilder från mina skåneturer tyvärr, så någon annan får äran att lägga in nästa bild.
Det är min egen, tagen i lördags med mobilkameran.Är det din bild, eller har du klippt den från Google maps? Undrar helt enkelt om platsen är dokumenterad där!?
Ja, det är ostkust och min ledtråd kan bli "gräns".Lite svårare utan Nät hjälp. Är det Ostkusten vid horisonten?
Du är väldigt nära, det är Rinkaby skjutfält och dess södra gräns. Vi är på den namnlösa vägen norr om Bockvägen, den som går från parkeringen till havet. Till höger i bild skymtar det hus som militären använder för att övervaka havet vid skjutningar, samt precis höger om detta hus, utanför fältgränsen på stranden finns ett sjömärke/fyr (Rinkaby S) med färgsektorer.Södra Gränsvägen!?![]()