Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eftersom som syster håller på med sånt där, att leta orange-vita skärmar i skogen så brukar jag titta på TV då det är reportage från någon tävling där hon är med.
På O-ringen för så där 10-15 år sedan frågade TV – reportern en farbror i klassen H75 eller om det var H80, vad som var det bästa med O-ringen?.
Svaret var ”det är kul att se vilka som överlevt vintern”
En "sån där" har jag i familjen. Far min fyllde nyss 81, men håller på ännu. Han är redan anmäld till 5-dagars i Söderhamn 2006. Själv har jag bara hållt på sedan 1972, så jag har en bit kvar...
Vad använder herr Djuvfeldt för redigeringsprogram?
Vill för övrigt tillägga att för mig fungerar det både med mediaspelaren och realplayer.
Anders
[Ändrat av apersson850 2005-12-28 kl 20:41]
En "sån där" har jag i familjen. Far min fyllde nyss 81, men håller på ännu. Han är redan anmäld till 5-dagars i Söderhamn 2006. Själv har jag bara hållt på sedan 1972, så jag har en bit kvar...
Vad använder herr Djuvfeldt för redigeringsprogram?
Vill för övrigt tillägga att för mig fungerar det både med mediaspelaren och realplayer.
Anders
[Ändrat av apersson850 2005-12-28 kl 20:41]
Har för mig att det blev ett jäkla liv på O-ringen för några år sedan när de övervägde att av kostnadsskäl slå ihop klasserna H80 och H85, den sistnämnda med endast 3 anmälda. Gubbarna sa att de inte ville springa med juniorerna i H80.
Jag använder Studio 9+. Fast min kamera är stenålders. Analogt kallas det visst. Men S-VHS-C, så kvalitén är faktiskt riktigt bra. Dessutom har kameran lite tyngd, så det blir lite stabilare.
Klaga inte, du är inte så mycket äldre än vad jag är, ser jag i profilen. En klass, bara!
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...