• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Några aktiva tjejer i Malmö?

Hej,

Jag skulle gärna vilja komma ut i skogen mer och inte bara hänga i stan hela härliga sommaren. Då jag är ganska nyinflyttad till Malmö så skulle jag gärna vilja träffa fler tjejer som bor här och har lust att prova på nya saker, paddling, rida, vandra, fota, cykla, promenera, ha picknick i naturen eller andra kul grejer. Jag är själv ännu inte så aktiv, tränar mycket och skjuter båge, men vill gärna göra mer. Hör gärna av er!
 
Hej!

Jag bor i Lund och hittar gärna på olika typer av friluftsaktiviteter, såväl vandring, paddling, cykling, ridning mm. Jag har funderat på att kanske vandra något på skåneleden i sommar men är öppen för förslag.
 
Yes!

I'm with you!

I've been trying to work in bike rides, forest runs, etc this past week that the weather has been so nice: don't want to get stuck indoors in the gym after being indoors at work all day

It would be great to get a group together that met occasionally for runs in Torup/Skrylle, or bike rides to the coast. Maybe a little paddling/camping?

(Faster for me to write in English, hope that's ok! No probs w/reading tho, so keep writing in Swedish! ;))
 
Hej!

Oj, förlåt om jag inte svarat tidigare, trodde man fick ett mejl om man fick svar : )

Det var kul att någon är intresserad, vi kanske kan hitta på någonting tillsammans snart. Vet inte om ni brukar åka ut med Naturbussen, men nästa helg är i alla fall sista gången. Skulle ni vara intresserade att åka ut till Torup och mötas där (Lunda-linjen och Malmö-linjen möts där) och utforska Bokskogen och sen kanske vi kan prata vidare om andra kul grejer vi kan hitta på?

Ni kan gärna skriva till fluffinuff@gmail.com

MVH
Ida
 
Eller vänta ett tag....

nu är jag ju helt virrig, är ju upptagen då! Återkommer, måste kolla kalendern lite bättre : )
 
ha ha ha...you're funny!

this weekend is not good for me either. and next weekend is midsommar already! (Wasn't it just Christmas?!)

if its tough to find an open weekend, is a mid-week condensed version a possibility?
 
Kanotklubben

Has anyone signed up for the paddle-intro at Malmö Kanotklubb? A friend of mine and I will be there during the morning pass on the 26th, let me know if any of you will be there: it'd be a great chance to finally meet up!
 
Såg att det förra året finns ett inlägg från en massa skånetjejer som vill hänga på ut.
Kan man kanske skapa en lista på dem som är intresserade och skicka ut till alla om någon planerar något?
Skulle själv gärna kommat ut och paddla, dyka, klättra eller vandra.

Kanske ni som är intresserade kan skriva er email på sidan och jag kan skicka ett email till alla er, när ni sedan har planerat något så svarar ni på emailet till alla, på det sättet får alla på listan infon.
Det smidigaste sättet jag kan komma på att skicka infon vidare. Så skriv gärna upp er.
 
Tja!
Jag hänger gärna på om det händer någon aktivitet! Är ganska grön, men skulle tycka det vore roligt att träffa andra personer.

Marina från Malmö
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
AnnikaB Aktiva tjejer i Malmö/Lund?? Tjejforum 7
jessica.margareta tjejer som är aktiva Tjejforum 12
Moniqan Aktiva personer boendes norr om stockholm? Tjejforum 0
Villvandraelcamino Aktiva skånetjejer! Tjejforum 2
Ptra Söker nya aktiva vänner Tjejforum 1
_sarisen_ Söker lite roliga aktiva tjejkompisar... Tjejforum 1
plingon Beröm/uppmuntran till aktiva kvinnor på Utsidan! Tjejforum 4
Mia82 Tjejer på äventyr! Tjejforum 2
KristinS Fjällvandring 1 v - hur mycket bär ni tjejer? Tjejforum 17
aik_putte Några unga tjejer? Tjejforum 9
jamtlandstaus Stora ryggsäckar för tjejer? Tjejforum 14
sandskäddan Tjejer, hur jobbigt är Vasaloppet? Tjejforum 12
6682 Hej alla glada tjejer Tjejforum 0
Lolli Ratio tjejer resp killar på Utsidan Tjejforum 4
Pluppy Klättersele för tjejer Tjejforum 3
opettersson Varför fiskar inte tjejer? Tjejforum 27
mrhandley Cykelevent bara för tjejer Tjejforum 1
emse Tips om större turryggsäckar för tjejer? Tjejforum 16
JennyBy Klätterverket för tjejer på fredagar? Tjejforum 1
Onedge Tjejer..hjälp ! Tjejforum 1
L81 Tjejer som älskar äventyr ! Tjejforum 12
zzeezz Utrustning for korta tjejer? Tjejforum 10
ulrikagunnarsson Ryggsäck för tjejer? Tjejforum 13
AnniePalstam Klassikern för tjejer? Tjejforum 40
fiskbulle666 snowboardbrädor för tjejer Tjejforum 0
Kristin Nygren Helg med dykning för endast tjejer. Tjejforum 0
Nettan A Underkläder för tjejer Tjejforum 7
marcar Cykelkläder till tjejer?? Tjejforum 4
Rodluvan Skidkläder för tjejer... Tjejforum 7
tafone Skärpning tjejer! Tjejforum 13
Malmén offpist-resa för tjejer till Alperna Tjejforum 2
MonikaSahlström mammalediga friluftsintresserade tjejer Tjejforum 0
hellehedda Friluftsvänner i Malmö Tjejforum 8
Sunniva Vänner i Malmö Tjejforum 0
SarahInSkåne Malmö trådar har dött! Tjejforum 7
JessieJ Träningskompis Malmö Tjejforum 1
Havsfantast Friluftsälskande i Malmö.... Tjejforum 9
Kvinna50+ Trehjuling och cykelkärra Malmö Tjejforum 0
Maya_x klättringskompis sökes i lund eller malmö Tjejforum 3
Miaf Vollyboll lag i Malmö? Tjejforum 0
Uma Träningskompisar i Skåne(Malmö) Tjejforum 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.