• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Malmö trådar har dött!

Hej igen, allihoppa!

Snacket om uteliv och träning i södra Skåne har varit ganska tyst på sistone. Tänkte höra om det finns några som skulle vilja hitta på någonting under den här ganska tradigt Februari månad.

Själv tränar jag nu på Fitness 24 Seven i Malmö ca. 5 dagar/veckan. Skulle jätte gärna vilja hitta en tränings kompis och är just nu rätt så flexibel när det gäller tider.

Tar oxå morgon power-promenader 7 dagar i veckan, om där är någon som vill hänga med, och kanske visa mig delar av stan som jag aldrig utforskar själv.

Har precis kommit hem efter en långresa till sydostasien och vill gärna vandra lite nu under Februari/Mars. Kan även tanka mig att hänga med på isklättring/långskidsåkning (men då krävs det en bit tålamod/flexibilitet eftersom jag är nybörjare!).

Hör av er!
.s
 
yay!
då måste vi försöka hitta på något snart. som sagt, jag kan i prencip när som helst.

fån och med ett par veckor sen har löpningsrundor ersatt mina morgonpromenader. men med mina korta ben och ganska segt takt kan det ser ut som att jag går, faktist ;)
ha!

jag ska försöka att håll bättre koll på denna sida. gärna föreslå tider som funkar för dig (er).
 
Dagutflykt

När jag ska göra dagutflykt längre framåt, vare sig med cykel eller vandring - då kan jag skriva ett inlägg här på forumet och se om någon vill hänga med! :)

/Jonas



Tillägg: Oj, jag såg inte att det här var enbart för tjejer...Sorry...
 
Senast ändrad:
hey!

Har varit i Norrland så har inte kollat här på ett tag.... men om du kan nån dag i slutet på nästa vecka så hade det passat bra. Jag springer också otroligt långsamt, så det är bara bra om du gör det också : )

och Greenjuice, det lät trevligt med vandring eller cykeltur, du kan ju kanske lägga upp det under Skåne?
 
hey!

Har varit i Norrland så har inte kollat här på ett tag.... men om du kan nån dag i slutet på nästa vecka så hade det passat bra. Jag springer också otroligt långsamt, så det är bara bra om du gör det också : )

och Greenjuice, det lät trevligt med vandring eller cykeltur, du kan ju kanske lägga upp det under Skåne?

Jag är faktiskt på väg till Norrland :) Först till Umeå och sedan vidare till Riksgränsen för skidåkning i en vecka.

När det blir aktuellt med cykeltur/vandring - då skriver jag om det i Skåne-forumet.

Glad påsk!
 
Det är inte så märkvärdigt att cykla härner på sydkusten, man pumpar och ger sig iväg. I varje by finns det antingen en mack eller en bod med godis och emellanåt ett fik eller i varje fall en kopp varmt, sen cyklar man hem igen.....några mil senare. Reservslang, pump och gott humör räcker länge....
 
Detta är inte exklusivt för tjejer, men det hade varit kul att få igång nått i Malmö! Har startat en tråd om detta här.

Martin
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.