• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningskompisar i Skåne(Malmö)

Hej!

Jag är en tjej på 25 år som söker efter tjejer som liksom jag älskar att träna och gärna provar på lite av varje. I år så ska jag göra Klassikern, springa Broloppet och vara med på en liten Multisporttävling. Jag brukar träna med min pojkvän, men det är ju inte alltid han kan. Jag tycker också att det är jättekul med bollsporter.
Jag har svårt att finna tjejer som har samma intresse eller vill satsa lika mycket och skulle bli väldigt glad om det finns någon där ute som man kan träna och dela erfarenheter med.
Eftersom min närmsta tävling är Vansbrosimmet och Broloppet prioriterar jag löpning och simning just nu, men tänkte börja cykla snart också.

Hör gärna av er om ni är intresserade. Jag bor i Slottsstaden i Malmö.

MvH

Madelene
 
Hej!

Jag ska också simma Vansbrosimmet i år (däremot tar jag det lite lugnt för övrigt). Har för ändamålet börjat på simskola (fast jag inser att det får så lov att bli bröstsim i år med, det går visserligen framåt på crawl-fronten men jag har en bit kvar (som 2950 meter eller så).

Simmar torsdagar 20-21 på Aq-va-kul med SK Ran. Häng på!

Kristina
 
träning på cykel

Hej,

Själv är jag 23 och bor i Lund. Har nyligen flyttat här ifrån australien och vill börjar träna lite mer. Vill du cyklar lite mer på lördagar eller söndagar, kunde jag cyklar till Malmö för lite träningscykling. Skick mig ett email!

Chantal
 
Tränar gärna

Hej,

Bor också i Slottstaden, Malmö och ska precis som du genomföra klassikern. Gjorde tjeklassikern förra året och hade tänkt börja med Vasaloppet men hoppade på och simmade Vansbro.

Lidingöloppet känns skrämmande *ler* eftersom kondisen inte är på topp... Har du tålamod så är jag gärna med och tränar. Har träningskort på både Forum och Worldclass så det finns ju alla möjligheter. Är dock enbart här på veckodagarna, veckopendlar från Göteborg.

Hör av dig!
 
Aktiviter och träning

Såg ditt inlägg, Vansbro är ju förvisso över men sysslar du med annat så är intresserad.

Hör gärna av dig!
/Jennie
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.