• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningskompisar tri/multi nybörjarnivå Sthlm?

Någon som vill ha någon (mig!) att träna med? Jag behöver en anledning att komma ut trots för mycket att göra ibland. Jag springer och cyklar (med min aptaskiga cykel) och när jag har råd så simmar jag, dyker, åker alpint, rider och paddlar. Klättrar inte eftersom höjder på över en meter är djävulens påfund. Jag ligger på en relativt låg nivå efter en släng av körtelfeber men är också relativt lättränad.

Mål den här säsongen är antingen sprintdistans Kalmar, Vätternrundan eller godtyckligt lopp i Stockholm, men jag är ödmjuk inför det faktum att min machoattityd inte alltid går ihop med min fysiska kapacitet. ;-)
 
kanske jag?!

Hej!
Jag har också funderat på en träningskompis, och det låter som du är ungefär lika galen som jag... ;)

Jag springer (ska springa Sthlm Marathon i år), cyklar, har lekt lite multisport (kort distans, låg ambition). Skulle gärna testa kort-triathlon också... Har precis börjat åka längdskidor. Åker lite utförsskidor också. Går på styrkegympa och aerobics, simmar nån gång ibland. Promenerar och vandrar. Skulle vilja lära mig att paddla kanot/kajak. Och testar gärna en massa andra idrotter och frilufsande.

Bor i söderförort i Sthlm.
Maila gärna (se profil) om du tror att vi kan träna/frilufsa nåt ihop?!
/Anna
 
hej tjejer

Vad skönt att man inte är själv. Är också sugen på att börja träna, pladdla och prova något nytt. Dyker annars ambitiöst. Har nyligen flyttat in till stockholm och svårt är det att hitta människor med samma intressen (verkar som folk vill främst festa). Vore kul och kanske träffa..... och hitta på något kul, just att komma ut.
 
Multisport på motionsnivå

Kul att det finns fler som inte tycker om att snöa in på en enda specialidrott. Jag har sedan fyra år bedrivit den udda, men underbara kombinationen simvandring. Välkommen med på nästa utfärd. Kanske kan vi till och med ägna oss åt Kajaksimvandringsklättring.
Själv bor jag i multisport-eldoradot Farsta strand, där jag är ordförande i kanotklubben. Kontakta mig gärna om vi skall träna tillsammans. Eller fjällvandra eller vad som helst. Så fort simtemperaturen i de mindre sjöarna år uppnådd utlyser jag aktivitet här och på friluftssinglar.
 
Hej igen

oj vad kul det låter. Jag vill mer än gärna börja paddla kanot, men känner mig lite väl gammal (25) att börja nu med detta. Det vore kul och komma ut och prova simvandring och kanotsimvandring... låter avancerat :) Hör gärna av dig närmare. natasa_hem@hotmail.com
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.