• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Utflyktssällskap i Skåne?

Solen har kommit fram och på balkongen står den stackars cykeln rostig och övergiven. Hög tid att plocka fram den och ge sig av ut. Det är dock så mycket trevligare med sällskap!

Flyttade till Malmö i höstas och har inte så många vänner och bekanta i området ännu. Söker därför lite tjejer (och killar!) för utflykter till fots, tåg och cykel. Även per vatten kan vara av intresse. Jag är öppen för de flesta förslag.

Är 31 och på träningsfronten är jag uthållig snarare än snabb.
 
Också ny i Skåne

Hej, Har också nyligen flyttat till Skåne och bor i Lund. Vi har ett lite gruppe som har vandrat delar av Skåneleden i sista veckorna men jag skulle också börjar att träna på mtb igen i Maj. Jag kann ställa dig på vårt email liste för vandringar på söndagar när du är intresserad. Själv är jag 23 och vi brukar vara 3 eller 4 som vandrar tillsammans på söndagar. (Själv kommer jag ifrån Australien men vi brukar har ett par franskar och svenskar)

utflyktsintresserad; sa:
Solen har kommit fram och på balkongen står den stackars cykeln rostig och övergiven. Hög tid att plocka fram den och ge sig av ut. Det är dock så mycket trevligare med sällskap!

Flyttade till Malmö i höstas och har inte så många vänner och bekanta i området ännu. Söker därför lite tjejer (och killar!) för utflykter till fots, tåg och cykel. Även per vatten kan vara av intresse. Jag är öppen för de flesta förslag.

Är 31 och på träningsfronten är jag uthållig snarare än snabb.
 
Ørestaden

Hej
Jeg bor godt nok i København, men kommer ofte over sundet. Er selv 34 år og netop færdig med studierne. Vil gerne hænge med på små vandreture/cykelture, så skriv endelig.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.