• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vill ha en friluftskompis i Skåne...

Är en ganska oerfaren friluftstjej som gärna vill öka på min erfarenhet. Har ett dåligt knä som hindrar mig lite men vill ändå kämpa och vara ute i skogen. Har tyvärr inga kompisar här som delar mitt intresse... Någon som känner för att hänga med? Skulle vara superkul!

Hör av dig, jag är öppen för det mesta!
 
Hej!

Vad kul precis vad jag också söker. Jag bor i Hässleholm och vill gärna ha en tjejkompis att prova på nya och gamla friluftsintressen med. Jag är 28 år, jobbar som lärare men är för närvarande mammaledig med en liten 6-månaders dotter.

Hör av dig om det låter intressant och du bor ganska nära.

Mvh Veronika
 
Jag bor nära!

Kul att du svarade!
Jag bor nära dig, i Höör faktiskt... Skulle vara kul om du mailade mig så kan vi byta nummer och så. Tyvärr flyttar jag i början av januari men vi akn kanske ta vara på de fina höst/vinterdagarna innan dess?! Maila mig på carolinaschuster@hotmail.com

Ha det!

Carolina
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.