• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Några aktiva tjejer i Malmö?

Hej!

Jag är också nyinflyttad i Malmö och skulle gärna vilja hänga på om ni ska paddla eller cykla en sväng. Jag är ingen slimmad cyklare utan mer än damcykel-tjej men kommer gärna ut och rör på mig i naturen.
Svampplockning är ett annat stort intresse.

/Sara

Hänger gärna på en annan gång

Hej!
Fann tjej forumet idag och jag vill gärna ut och uppleva olika platser med
likasinnade så finns det plats för mig så hänger jag gärna på,
kan dock ej den 5 oktober.
Senast var jag på Möns Klint så titta gärna på bilderna där på min blogg !
Jag gillar att vara aktiv så löpning, vandring, styrketräning.
Tar jag gärna upp klättring och ridning igen och provar några helt nya saker med!
Besöka nya platser och upplevelser
gärna natursköna gör mig glad och lycklig så kan min profil matcha någons här i detta forum
så skriv gärna en rad.
Ha det så bra!
WombatWorld

Senast redigerad av en moderator:

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips