Craft hade i forntiden mellanlager långärmade tröjor i något tätare brynjemodell, givetvis helsyntet.
//J
//J
Om man tittar riktigt noga på den här bildenJasså? Jag brukar mest få glasartade uppskattande blickar från det täcka könet och avundsjuka blickar från mansidan.![]()
Word.I vissa fall är det bättre att acceptera svettning och inte byta plagg. om jag dryper av svett pga aktivitet och håller mig varm medans jag rör mig får väl det plagget "offras" tills tex man stannar för natten, då torkar det tex i sovsäcken,
Jakten ¨på bra plagg betyder väl mest att de gör det bästa av det mesta, inget material jag känner till hittils släpper igenom mina svettmängder och håller mig ens hyfsat torr när jag jobbar för fullt.
/H
Kan man torka grejorna med sol vind eld så är det kanon.
Jag har varit med om att ta upp min "från gårdagen svettiga" ullfrotté ur ryggan i -20 grader som en ¨
bit frusen hårdpapp. sedan dess chansar jag inte, mina kängor hamnade under liknade omständigheter ochså utanför bivacksäcken, Fastfrusna i marken fick jag börja den stormiga morgonen med att lösa allt som krävdes för att tina/elda loss dem, dett hände ochså, 1 gång.
/H