Gissa position

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
ok jag testar igen, trots att jag haft några gissningar med nyligen.
vad ser vi för väldigt känt fjäll på denhär bilden tagen i torsdags? de mest karaktäristiska bilderna på fjället är tagna österifrån, men nu står jag rakt söder om fjället. att det är taget i torsdags är också en ledtråd.

Bilagor

• IMG_0008.JPG
    IMG_0008.JPG
    2.6 MB · Visningar: 87
jaha inga gissningar? en till bild tagen österifrån då, nu blir det enklare kanske?

Bilagor

• IMG_0012.JPG
    IMG_0012.JPG
    1.4 MB · Visningar: 103

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Fotovinkeln har alltså betydelse! Läckra bilder med molnen, mycket bättre än klarblå himmel, tycker jag. Men jag förstod inte ledtråden att bilden var tagen i torsdags.

Innan nästa fjälltur efter midsommar har jag inga bilder att visa. Hoppas någon annan kan bidra!

ja moln är ofta finare än klarblå himmel, men området kring nallo är fint i nästan alla väder! ledtråden med att fotot var taget i torsdags var för att jag just innan hade en annan gåta med färska bilder tagna bara några kilometer söder om nallo, så ledtråden var att jag befann mig i närheten bara. inte söder om ritsem direkt.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.