Gissa positionen världen

Google bild sök tycker jag är regelrätt fusk. Googling på det man ser i bilden tycker jag man får göra och kanske framför allt googling efter att man har fått en ide om var det är.

Tror det ska vara väldigt speciella och intetsägande bilder om inte google bild sök klarar av dem.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag lägger väl upp en bild i väntan på… Jag tog av mig sandalerna och badade ändå upp till fotknölarna där jag var.
IMG_5197.png

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Litet hav? Döda havet är ju litet, men inte sett sådana formationer där. Kanske då Röda havet då, och dess båda vikar som i en ngt nordlig riktning. Akaba/Suez med efternamn viken.. :cool:

Landet är litet. Platsen ligger i nordvästra delen i landet. Jag skulle vilja påstå att det är subtropiskt klimat där nästintill. Landet västerut är kopplas till en platt maträtt.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.