Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Google bild sök tycker jag är regelrätt fusk. Googling på det man ser i bilden tycker jag man får göra och kanske framför allt googling efter att man har fått en ide om var det är.
Tror det ska vara väldigt speciella och intetsägande bilder om inte google bild sök klarar av dem.
Litet hav? Döda havet är ju litet, men inte sett sådana formationer där. Kanske då Röda havet då, och dess båda vikar som i en ngt nordlig riktning. Akaba/Suez med efternamn viken..
Landet är litet. Platsen ligger i nordvästra delen i landet. Jag skulle vilja påstå att det är subtropiskt klimat där nästintill. Landet västerut är kopplas till en platt maträtt.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...