Gissa position Stockholms län

Det stämmer. Grillplatsen i anslutning till vindskyddet vid Långsjöns västra strand.

Har du något lämpligt foto?

Thure

Japp. Här kommer en.

Bilagor

• IMG_20200414_114617.jpg
    IMG_20200414_114617.jpg
    95.1 KB · Visningar: 206

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Jag har sett en liknande trappa men kommer rackarns inte på var det var... Eventuellt mellan Källtorp och Lyckebyn någonstans men jag är högst osäker!!??

Jag får fortsätta gissa helt enkelt. Sista bilden kan stämma på många grillplatser i länet, men gissar att den ligger på lilla udden öster om Oppsätra, Tyresö-Flaten.

Inte undra på att trappan kändes bekant. Satt på just den där grillplatsen för inte mer än en dryg månad sen :)

Bjuder på en fin November-bild. Var drack jag mitt kaffe denna dag?

Bilagor

• kaffe.jpg
    kaffe.jpg
    208.4 KB · Visningar: 156

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips