Gissa position Stockholms län

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Det stämmer. Grillplatsen i anslutning till vindskyddet vid Långsjöns västra strand.

Har du något lämpligt foto?

Thure

Japp. Här kommer en.

Bilagor

• IMG_20200414_114617.jpg
    IMG_20200414_114617.jpg
    95.1 KB · Visningar: 222

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Jag har sett en liknande trappa men kommer rackarns inte på var det var... Eventuellt mellan Källtorp och Lyckebyn någonstans men jag är högst osäker!!??

Jag får fortsätta gissa helt enkelt. Sista bilden kan stämma på många grillplatser i länet, men gissar att den ligger på lilla udden öster om Oppsätra, Tyresö-Flaten.

Inte undra på att trappan kändes bekant. Satt på just den där grillplatsen för inte mer än en dryg månad sen :)

Bjuder på en fin November-bild. Var drack jag mitt kaffe denna dag?

Bilagor

• kaffe.jpg
    kaffe.jpg
    208.4 KB · Visningar: 181

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.