Gissa position Stockholms län

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Det stämmer. Grillplatsen i anslutning till vindskyddet vid Långsjöns västra strand.

Har du något lämpligt foto?

Thure

Japp. Här kommer en.

Bilagor

• IMG_20200414_114617.jpg
    IMG_20200414_114617.jpg
    95.1 KB · Visningar: 201
Jag har sett en liknande trappa men kommer rackarns inte på var det var... Eventuellt mellan Källtorp och Lyckebyn någonstans men jag är högst osäker!!??

Jag får fortsätta gissa helt enkelt. Sista bilden kan stämma på många grillplatser i länet, men gissar att den ligger på lilla udden öster om Oppsätra, Tyresö-Flaten.

Inte undra på att trappan kändes bekant. Satt på just den där grillplatsen för inte mer än en dryg månad sen :)

Bjuder på en fin November-bild. Var drack jag mitt kaffe denna dag?

Bilagor

• kaffe.jpg
    kaffe.jpg
    208.4 KB · Visningar: 152

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips