Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Helt riktigt att det är fyrljus mitt i bild i den första bilden. Men inte bara ett, utan två. Så här såg det ut där vi började.
Det är dock inte norr om Singö. Kanske går det nu att lista ut vad fyrarna heter, om inte annat. Det är dock bara den ena som kan vara svar i denna tråden.
Det är dock inte norr om Singö. Kanske går det nu att lista ut vad fyrarna heter, om inte annat. Det är dock bara den ena som kan vara svar i denna tråden.
Bilagor
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Du skriver "Det är bara den ena som kan vara svar i tråden." Men ändå två fyrar som ses på bilden. Vad menar du? Jag vet att Remmargrund påseglats 2018 men den har tänts igen och det har väl inte med saken att göra då bilden är gammal.
Du kanske menar att en av fyrarna inte ligger i Stockholms län? Men det räcker ju att fotoplatsen gör det eller tolkar du trådens regler annorlunda?
Thure
Du kanske menar att en av fyrarna inte ligger i Stockholms län? Men det räcker ju att fotoplatsen gör det eller tolkar du trådens regler annorlunda?
Thure
En ytterligare möjlighet är (om jag tolkar dig rätt) att det är farled in norr om Singö (därifrån kan båtar förstås gå åt olika håll t ex Hallstavik eller Hargshamn mer troligt än till Öregrund vintertid även om bildriktningen i så fall är mot Öregrund) men att fotoplatsen inte är direkt norr om Singö utan t ex NO Singö. Fyrar skulle kunna vara Jössan och längre in t ex Tolvöregrundet.
Thure
Thure
Liknande trådar
- Svar
- 52
- Visningar
- 4 M
Dela: