Gissa position Stockholms län

Vet inte

vad du menar med kändisar Janne men kanske att bilder förekommit från bildfältet tidigare i tråden?

Kollar lite på kartorna på http://www.viss.lansstyrelsen.se/MapPage.aspx och hittar en kraftledning som stämmer något så när vid Grisslingens SV hörn från Södersveds badplats och i nordlig rikning (NNO) med Storholmen till höger.

Thure

Där fick vi ett helt rätt svar från Thure. Det är samma kraftledningsstolpar som på # 728 så det är väl inte helt fel att kalla dom för för kändisar. Själva kraftledningen finns ochså på # 688.
Vem lägger upp nästa bild.....

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Jag.. med en lätt tågbild... Vardå?

burg.jpg

Sundbyberg....

kommer tåget ifrån....det står ju på skylten.....eller ? Alltså Järnvägsg. 26, 172 35 SUNDBYBERG

Junioren

Så är det... Här blandas det högt och lågt. Nästa bild från mig ska banne mig bli en orgie i myrstudier... ;-)

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Förstår

vad du menar Peter men jag skulle snarare skriva underfarten dvs Gamla vägen / Bockholmsvägen under Roslagsbanan och Norrtäljevägen norr om Ålkistan.

Thure

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.