Gissa position Stockholms län

Vet inte

vad du menar med kändisar Janne men kanske att bilder förekommit från bildfältet tidigare i tråden?

Kollar lite på kartorna på http://www.viss.lansstyrelsen.se/MapPage.aspx och hittar en kraftledning som stämmer något så när vid Grisslingens SV hörn från Södersveds badplats och i nordlig rikning (NNO) med Storholmen till höger.

Thure
 
Där fick vi ett helt rätt svar från Thure. Det är samma kraftledningsstolpar som på # 728 så det är väl inte helt fel att kalla dom för för kändisar. Själva kraftledningen finns ochså på # 688.
Vem lägger upp nästa bild.....
 
Sundbyberg....

kommer tåget ifrån....det står ju på skylten.....eller ? Alltså Järnvägsg. 26, 172 35 SUNDBYBERG

Junioren
 
Så är det... Här blandas det högt och lågt. Nästa bild från mig ska banne mig bli en orgie i myrstudier... ;-)
 
Förstår

vad du menar Peter men jag skulle snarare skriva underfarten dvs Gamla vägen / Bockholmsvägen under Roslagsbanan och Norrtäljevägen norr om Ålkistan.

Thure
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Daddy Lägerplats i Stockholms närhet sökes! Stockholm 12
Arne L Stockholms gröna kilar. Agera nu! Stockholm 29

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Det var 2019 som Oskar Normelli bestämde sig för att resa till Norge och bestiga Galdhøpiggen, Nordens högsta berg. Iförd skor som han lånat av sin ...