Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Samtliga svar är fel och kommuner är fel. Det är på Södertörn iallafall.
Höghuset i horisonten är missvisande och påminner ju på bilden helt klart om det i Björkhagen. Men det är fel och inte heller i rätt kommun. Omgivningen består av många hällmarker med myr och sank emellan dessa.
En ledtråd är namn på kommunen och en bergskedja i bestämd singularis.
En ledtråd är namn på kommunen och en bergskedja i bestämd singularis.
Det är fel. På bilden befinner jag mig emellan två områden kan härledas till brand och platsen i närheten kallas kommunens namn och en europeisk bergskedja i bestämd singularis.
Sorry, OT. Jag förstår vilket höghus du menar i Björkhagen, men vad menas med benämningen "kollektivhöghuset"? Det har jag aldrig hört förut?Gissar att man ser kollektivhöghuset vid Björkhagens centrum.
Thure
https://www.svenskabostader.se/var-historia/omraden/bjorkhagen/ Jag är lite osäker på om benämningen kollektivhöghuset är etablerad.Sorry, OT. Jag förstår vilket höghus du menar i Björkhagen, men vad menas med benämningen "kollektivhöghuset"? Det har jag aldrig hört förut?
Thure
Fagerdala Alpen Värmdö?
Ser nu att Värmdö inte hör till Södertörn...
Mitt emellan två områden som kan härledas till brand....Brännkyrka och Svedmyra, fast där finns ingen sån skog.
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg