Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gustavsberg och Strömma är närmast rent geografiskt, men fotoplatsen är inte på Värmdö.
På andra sidan vattnet skulle man kunna tro att det finare folket har hållit hus.
Ser rätt påkostat ut. Men jag kan inte få ihop det med någon bro mellan öar. Kanske är det en tillfällig hamn som har med förbifart Stockholm att göra?
Stämmer, det är vid nya nya bostadsområdet i Norrtälje hamn som bilden är tagen. Det "fina folket på andra sidan" syftar på Societetsparken. Och ledtråden om skånsk ficka är såklart sjön Lommaren som sedemera rinner ut i hamnen via Norrtäljeån.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...