Gissa position Stockholms län

Att jag förkastade Bankir Zetraeus väg som fond var beroende på att jag fick se en google street view bild från NV och från den vinkeln är husfasaderna i flera olika färger. Så jag blev lurad helt enkelt och inte av dig Lasse jag var hela tiden på det klara med att du frågade efter bryggans belägenhet. Men den kunde jag inte identifiera förrän jag hade kläm på husen.

Thure
Jag funderade länge och väl innan jag kunde bestämma mig för om det var rätt eller inte. Men just "vid Bankir.." gjorde att jag till slut inte kunde godkänna. Men vet inte om vi nånsin varit så nära i denna tråd utan att vara rätt :)
 
Senast ändrad:
Finns några hästgårdar som ligger längs med 73:an/Nynäsvägen mellan Västerhaninge och Ösmo. Kanske där i krokarna någonstans?
 
Thure har hittat rätt. Drevinge gård, eller egentligen är det stallarna som hör till Drevinge gård som ligger på andra sidan av motorleden.
 
Jag skall ut på en tredagars cykeltur idag. Därför väntar jag med bild till typ tisdag. Varsågod att bidra med en bild så länge.

Thure
 
Bild från en av de finare cykelvägarna en bit från Stockholm. Kanske svår men börja gissa så kommer det ledtrådar.

Thure
OI001199.JPG
 
Norr om stan är det. Men ett par mil från era förslag.

Liten bit söderut på samma väg finns vyn nedan.

Thure

OI001196.JPG
 
Senast ändrad:
Stämmer bra Ringblom och vägen är Skålhamravägen. På samma cykeltur i våras, som genererade några andra frågebilder sista veckorna.

Thure
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Daddy Lägerplats i Stockholms närhet sökes! Stockholm 12
Arne L Stockholms gröna kilar. Agera nu! Stockholm 29

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...