Gissa position Stockholms län

OK.

Just nu vet jag bara att det nog inte är vid Bankir Zetraeus väg i Hemmesta där jag kollade med google maps streetview. Vore bra om fler gissar det är som sagt många stränder och bryggor i Värmdö kommun.

Thure
 
Då är det väl bryggan vid Sandtäktsvägen, Mörtnäs
Stämmer bra, det är den norra bryggan vid Sandtäktsvägen. Och den ligger mitt emot Bankir Zethreus väg så därför kunde jag inte ge Thure rätt även om han var nära eftersom han svarade "vid Bankir Zetraeus" vilket jag tolkade som att han var på östra sidan viken och inte den västra.

Över till dig igen Verhauer.
 
Stämmer bra, det är den norra bryggan vid Sandtäktsvägen. Och den ligger mitt emot Bankir Zethreus väg så därför kunde jag inte ge Thure rätt även om han var nära eftersom han svarade "vid Bankir Zetraeus" vilket jag tolkade som att han var på östra sidan viken och inte den västra.

Att jag förkastade Bankir Zetraeus väg som fond var beroende på att jag fick se en google street view bild från NV och från den vinkeln är husfasaderna i flera olika färger. Så jag blev lurad helt enkelt och inte av dig Lasse jag var hela tiden på det klara med att du frågade efter bryggans belägenhet. Men den kunde jag inte identifiera förrän jag hade kläm på husen.

Thure
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Daddy Lägerplats i Stockholms närhet sökes! Stockholm 12
Arne L Stockholms gröna kilar. Agera nu! Stockholm 29

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.