Ge bort rabattkoder-tråden

Är det någon som kan dela en rabattkod till Naturkompaniet eller Addnature som gäller på Hilleberg så skulle det uppskattas enormt
 
Jag sitter på två rabattkoder för 10% på Bikester. De går ut om ca 10 dagar, så om någon vill ha dem är det bara att hojta till :)
 
Om du blir medlem hos naturkompaniet får du tidningen 365 3-4 gånger per år med en 10% rabatt i varje nummer.
 
Om du blir medlem hos naturkompaniet får du tidningen 365 3-4 gånger per år med en 10% rabatt i varje nummer.
Jo, jag är redan det men min rabattkod har gått ut. Ska göra ett större köp och därför värt att försöka hitta en kod för att spara ett par hundralappar.
 
Hej! Är det någon som har en rabattkod för Addnature som riskerar att brinna inne? Jag skulle ha användning för en :)
 
Är detta tillåtet - är inte dessa personliga baserade på just ditt köpbeteende?
Om inte så tykcer jag det är gränsande till oetiskt, såvida det inte är kampanjer som gäller för alla men brukar inte då kampanjkoden vara typ "vårrea2017"?
Skulle detta bruket bli utbrett kommer ju priserna att höjas och det gynnar inte mig.

/Patrik
tao93210

Använd länken och koden :)
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.