Superbra när det passar ihop med något man ändå behövde skaffa, men inte har så brått med!Tack, köpte Thule fotsats till lasthållare/takräcke![]()
Ge bort rabattkoder-tråden
- Trådstartare Ahlstrom
- Start datum
Superbra när det passar ihop med något man ändå behövde skaffa, men inte har så brått med!Tack, köpte Thule fotsats till lasthållare/takräcke![]()
Som STF-medlem får du 20% rabatt på Outnorth, men rabattkoden är mig veterligen personlig och kopplad till ditt medlemsnummer.
Om du planerar en vandring t.ex. nästa sommar kanske ett medlemskap inte är en helt dum idé oavsett, men det är givetvis helt och hållet upp till var och en att bestämma.
*Rabatten appliceras på ord. priser. Gäller ej Fjällräven. Gäller fram till och med 31 januari 2019. Därefter skickar vi ut en ny rabattkod till dig som gäller för nästa period
Låter som ett köp alternativt en vara till ordinarie pris, under medlemsåret med enda undantag Fjällräven.
/Patrik
Nope.
om man läser på sidan som länkats står det klart och tydligt något helt annat.
Jag tror jag har en där hemma, men sitter på jobb just nu.Någon som av en händelse har en rabattkod på bikester så vore jag intresserad- skicka gärna PM
Ja, men tackJag tror jag har en där hemma, men sitter på jobb just nu.
Kanske lite sent ute?