Ge bort rabattkoder-tråden

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
RJ496CV3NXAD ger 15% på Bikester, bland annat på Hilleberg. Koden är nog personlig så först till kvarn...

Outnorth

Du får 20% rabatt på ditt nästa köp!

Skriv in koden EMAR-DA7V-XMFG i kassan för att få din rabatt.*

*Giltig i 5 dagar till. Erbjudandet kan ej kombineras med andra rabattkoder. Gäller ej röda priser. Gäller ej elektronik.

Outnorth

Du får 20% rabatt på ditt nästa köp!

Skriv in koden EMAR-DA7V-XMFG i kassan för att få din rabatt.*

*Giltig i 5 dagar till. Erbjudandet kan ej kombineras med andra rabattkoder. Gäller ej röda priser. Gäller ej elektronik.
Attans, den har gått ut! 20% rabatt hade varit riktigt trevligt just nu, eftersom jag behöver en ny ryggsäck. Hittade endast rabattkoden "PROVA" på https://www.cuponio.se/, vilket gav 1 kr rabatt + en "Prova-på" tidningsprenumeration från Egmont och det står inte ens vilken tidning det är :D

Medlemskap STF ger rabatt

Attans, den har gått ut! 20% rabatt hade varit riktigt trevligt just nu, eftersom jag behöver en ny ryggsäck. Hittade endast rabattkoden "PROVA" på https://www.cuponio.se/, vilket gav 1 kr rabatt + en "Prova-på" tidningsprenumeration från Egmont och det står inte ens vilken tidning det är :D

Som STF-medlem får du 20% rabatt på Outnorth, men rabattkoden är mig veterligen personlig och kopplad till ditt medlemsnummer.

Om du planerar en vandring t.ex. nästa sommar kanske ett medlemskap inte är en helt dum idé oavsett, men det är givetvis helt och hållet upp till var och en att bestämma.

Som STF-medlem får du 20% rabatt på Outnorth, men rabattkoden är mig veterligen personlig och kopplad till ditt medlemsnummer.

Om du planerar en vandring t.ex. nästa sommar kanske ett medlemskap inte är en helt dum idé oavsett, men det är givetvis helt och hållet upp till var och en att bestämma.
Problemet med Outnorth är att de har så förbaskat mycket rea varor, och gäller tyvärr inte rabatten.

Skickat från min G8441 via Tapatalk

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips