Duffel bag

Har tågluffat med sjösäck (visserligen med remmar, lite mesigt). Lite mer machosnyggt, lite mindre friluftsnördigtpryligt. Alla gillar olika, tur är väl det. Prisklassen var under stadiums.

Var det enbart 40L varianten som var på rea? Det är ju ett väldigt lockande pris, ännu mer lockande om det gäller fler storlekar!

Där jag befann mig fanns endast 40L varianten. Jag tror tyvärr kampanjen endast gäller den storleken, i alla fall var det vad som stod på skylten över lådan.
Den fanns dock i två olika färger. :)

The north face....

Det blev till slut en duffel bag från The North Face, svart, storlek small, 699 kronor från Addnature.

Aktuellt

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I förra veckan la sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongsstarten.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips