Duffel bag

gro

Avslutat
Har tågluffat med sjösäck (visserligen med remmar, lite mesigt). Lite mer machosnyggt, lite mindre friluftsnördigtpryligt. Alla gillar olika, tur är väl det. Prisklassen var under stadiums.

Var det enbart 40L varianten som var på rea? Det är ju ett väldigt lockande pris, ännu mer lockande om det gäller fler storlekar!

Där jag befann mig fanns endast 40L varianten. Jag tror tyvärr kampanjen endast gäller den storleken, i alla fall var det vad som stod på skylten över lådan.
Den fanns dock i två olika färger. :)

The north face....

Det blev till slut en duffel bag från The North Face, svart, storlek small, 699 kronor från Addnature.

Aktuellt

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn "Sarek: en biografi" av Claes Grundsten!

Författaren, fotografen och Utsidan-bloggaren Claes Grundsten har skrivit en bok om sin långa relation till Sarek. Här har du chansen att vinna den!

Starta din egen blogg på Utsidan!

Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.