Duffel bag

Har tågluffat med sjösäck (visserligen med remmar, lite mesigt). Lite mer machosnyggt, lite mindre friluftsnördigtpryligt. Alla gillar olika, tur är väl det. Prisklassen var under stadiums.

Var det enbart 40L varianten som var på rea? Det är ju ett väldigt lockande pris, ännu mer lockande om det gäller fler storlekar!

Där jag befann mig fanns endast 40L varianten. Jag tror tyvärr kampanjen endast gäller den storleken, i alla fall var det vad som stod på skylten över lådan.
Den fanns dock i två olika färger. :)

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
The north face....

Det blev till slut en duffel bag från The North Face, svart, storlek small, 699 kronor från Addnature.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips